loading...
reyhanahaa
نازبوی بازدید : 5 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

وقتی باجوانان هستم ودرمحیط جوانان قرار دارم احساس من مثل احساس کسی است که در هوای صبحگاه تنفس می کند احساس تازگی وطراوت می کنم.آن چیزی هم که در ملاقات باجوانان اول بار به ذهن من می رسد وبارها به آن فکر کرده ام .که آیا خودشان می دانندکه چه ستاره ای در جبینشان می درخشد؟

من این ستاره را می بینم اما آیا خودشان هم می دانند؟

ستاره ی جوانی ستاره ی بسیار درخشان وخوش طالعی است.اگرجوانان این گوهر قیمتی وبی نظیررا دروجود خوئشان حس کنند فکر می کنم که انشاا... از آن خوب استفاده خواهند کرد.

اول استفاده ای که هر انسانی باید از روح شور وعشق وصفا ومعنویت ونورانیت ببرد این است که خود را نفس خودرا اندرون خودرا معنا وحقیقت خود  را تعالی بخشد.

مقام معظم رهبری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 425
  • کدهای اختصاصی